728×90 – glava
728×90 – glava

„PUBEC“ povezal letos že 36 štajerskih vinarjev, predstavlja pa se tudi v Ljubljani

PUBEC je edinstven projekt povezovanja štajerskih vinarjev pod krovno blagovno znamko Pubec.

Projekt PUBEC – Štajersko mlado vino je lani kot nova blagovna znamka, namenjena skupni promociji štajerskih vinarjev in mladega vina ter Štajerske kot glavne destinacije za mlada vina, prvič na edinstven način povezala vinarje celotne Štajerske. K projektu je letos, navkljub pozebi in toči, pristopilo že 36 štajerskih vinarjev. Salon štajerskih mladih vin se letos, po lanski mariborski premieri, prvič predstavlja tudi v Ljubljani. Tam bo potekal 4. novembra, že dan prej pa ponovno v Mariboru. Pubec je po štajersko fant, deček; v projektu PUBEC nagajivo simbolizira mlado vino, obenem se poimensko sklada s štajersko regijo, ki jo projekt kot tak tudi povezuje. V enem nazivu povezujejo dvoje; v prenesenem pomenu mladostno nagajivost mladega vina in regijo, iz katere le-to izhaja.

Foto: splet

Sorodni prispevki

Napišite komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja