728×90 – glava
728×90 – glava

V Pesnici si prizadevajo za umestitev drugega železniškega tira

Železniška proga Maribor-Šentilj, dolga skoraj 16 km, poteka skozi območje Slovenskih goric in pelje skozi dva predora ter se ustavlja na dveh postajah in dveh postajališčih.

Odsek je bil zgrajen že leta 1846 v okviru gradnje Južne železnice med Dunajem in Trstom. Od Sežane do Maribora je proga zgrajena kot dvotirna, med Mariborom in Šentiljem oziroma državno mejo pa je proga enotirna. Največja hitrost potniških vlakov je le 80 km/h, elektrifikacija proge pa je bila izvedena leta 1975. Danes je vozna mreža potrebna popolne obnove. Sedaj proga namreč ni več ustrezna niti glede tehničnih parametrov niti glede zmogljivosti in kot taka ne zadošča več zahtevam sodobnih prevoznih potreb. To so razlogi zakaj je potrebna gradnja II. tira. In prav umeščanje tega drugega železniškega tira v okviru državnega prostorskega načrta poteka tudi v občini Pesnica, skozi katero je poleg avtoceste in plinovoda speljan tudi precejšen del železniškega omrežja. Kot nam je povedal pesniški župan Venčeslav Senekovič, je železnica že od nekdaj povezana z občino:

POSNETEK: VENČESLAV SENEKOVIČ

      SENEKOVIC (13-JAN)

Foto: splet

Sorodni prispevki

Napišite komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja