728×90 – glava
728×90 – glava

Potencial dediščine za razvoj in trženje vodilnih produktov Slovenskih goric

Pet avstrijskih partnerjev iz avstrijske Štajerske ter štirje slovenski partnerji iz Podravja in Pomurja so že lansko jesen pričeli z izvajanjem v prihodnost usmerjenega projekta vodilnih produktov (buče, jabolka, termalna voda, kruh, med, mleko, hren, bezeg in laški fižol) obmejnega območja.

Gre za aktivnosti, ki jih peljejo v okviru mednarodnega projekta FLAGSHIP PRODUCTS. Njegov cilj je ustvariti nova partnerstva in turistične produkte ter skupno mreženje na področjih razvoja, marketinga in distribucije tipičnih produktov obmejne regije. Naša RASG v projektu prevzema aktivnosti, vezane na med in kruh. Triletni projekt je »težak« 1,8 milijonov evrov, ves ta čas pa potekajo različni dogodki in srečanja. Razvojna agencija Slovenske gorice tokrat vabi na okroglo mizo z delavnicama. Potekala bo v torek 12. decembra ob 10. uri, v hotelu Bioterme, v Moravcih v Slovenskih goricah. Govora bo o turizmu, marketingu, snovni in nesnovni dediščini, prisotni pa bodo strokovnjaki s področja turizma, etnologije in marketinga. Predstavljeni bodo primeri dobre prakse čebelarstva, Slovenjegoriška gibanica, sodelovala bo Srednja šola za gostinstvo in turizem Radenci ter Zavod za inovativnost in podjetništvo.

Foto: splet

Sorodni prispevki

Napišite komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja