728×90 – glava
728×90 – glava

Kriza zarezala v varstvo potrošnikov v Sloveniji

Stanje na področju varstva potrošnikov v Sloveniji je zaskrbljujoče.

Kriza je močno zarezala v sredstva za ta namen, še večja težava pa je, da je nastalo nerazumevanje, zakaj varstvo potrošnikov sploh potrebujemo, je ob svetovnem dnevu varstva potrošnikov, ki ga zaznamujemo danes (v četrtek) opozorila predsednica Zveze potrošnikov Slovenije Breda Kutin. V prihodnje bi lahko stanje pomagali spremeniti dve pomembni okoliščini: nova evropska pogodba za potrošnike ter prihajajoče volitve v slovenski parlament. Slabo finančno stanje potrošnikov pa vpliva predvsem na to, da vedno več ljudi kupuje na razprodajah. Tukaj pa je tudi največ opozoril, kako prodajalci zavajajo potrošnike glede cen – namreč pred znižanji cene dvignejo in jih potem lažno znižajo. Pogovarjali smo se s Tino Miklavčič s tržnega inšpektorata Republike Slovenije, ki je pojasnila, na koga se lahko obrnemo, če zaznamo kršitev naših pravic kot potrošnikov:

POSNETEK: TINA MIKLAVČIČ

      MIKLAVCIC (15-AMR)

Danes torej zaznamujemo svetovni dan varstva potrošnikov. Letos je ta dan posebej posvečen digitalnemu trgu in poteka pod sloganom Digitalni trg naj postane pošten. Kot je opozoril Boštjan Okorn z zveze potrošnikov, je digitalni trg zelo odprt, zato ga nepridipravi lažje izkoriščajo. Najbolj težavno je prepoznavanje prodajalca.

Foto: Radio Slovenske gorice

Sorodni prispevki

Napišite komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja