STRATEGIJA TURISTIČNEGA RAZVOJA SV. TROJICE IN KMALU TUDI ZNAMKA „TROJIŠKO“

STRATEGIJA TURISTIČNEGA RAZVOJA SV. TROJICE IN KMALU TUDI ZNAMKA „TROJIŠKO“

Občina Sv. Trojica je na eni od zadnjih sej občinskega sveta sprejela strategijo turističnega razvoja, ki jo bo uresničevala skozi Javni zavod za turizem Sv. Trojica.

Med glavnimi cilji v petletnem obdobju izpostavljajo vzpostavitev gostinske ponudbe, romarski turizem, revitalizacija trškega jedra, priprava kulturnih dogodkov, digitalizacijo kulturne dediščine, vzpostavitev modela povezovanja in trženja ter oblikovanje doživetij, ki bodo privabile turiste tudi od drugod. O odločitvi in strateškem načrtu razvoja turizma je župan David Klobasa povedal:

David Klobasa


Z namenom razvoja in oblikovanja turistične ponudbe lahko lokalni ponudniki že sodelujejo ob Nedeljah ob jezeru, na Trojicafestu konec maja, na Vinski galeriji in Kiblflajšfestu v mesecu juniju in Zimski pravljici decembra. V trem trenutku iščejo ponudnike, ki bi svoje izdelke pripravili v Piknik košarici ali kako drugače aktivno sodelovali pri oblikovanju turistične ponudbe v Slovenskih goricah. V tem primeru tudi računajo na oblikovanje znamke „Trojiško“, ki bi povezala turistične produkte s ponudbo hrane in pijače.

David Klobasa

Sorodni prispevki

Napišite komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

X