728×90 – glava
728×90 – glava
LOKALNE AKCIJSKE SKUPINE NA ŠIRŠEM OBMOČJU PODRAVJA V SKUPNI PRODAJNI KANAL

LOKALNE AKCIJSKE SKUPINE NA ŠIRŠEM OBMOČJU PODRAVJA V SKUPNI PRODAJNI KANAL

Epidemija covida-19 je močno okrnila turistično dejavnost tudi na območju Podravja, Slovenskih goric in Prlekije. Lokalne akcijske skupine, ki delujejo na tem območju sicer že leta ugotavljajo, da to območje tudi s strani nacionalnih in regionalnih turističnih organizacij ni prepoznano kot turistično zanimivo, na kar opozarja tudi vedno več ponudnikov.

Kot ugotavljajo, je vlaganje v turizem domena izključno uveljavljenih turističnih destinacij, manjši turistični deležniki pa so večinoma prepuščeni lastni promociji in iznajdljivosti. Da je v povezovanju moč, so ugotovile že prej omenjene lokalne akcijske skupine oziroma tako imenovani LAS-i, znotraj katerih se povezujejo ponudniki posameznega območja. Zdaj pa se je razvila še ideja o vzpostavitvi skupnega modela trženja lokalne ponudbe v obliki sprejemnega organizatorja potovanja, ki ga ustanavlja 6 lokalnih akcijskih skupin z urbanimi središči Maribor, Lenart, Ljutomer, Ptuj in Slovenska Bistrica.

Tako imenovana incoming agencija bo v polnem razmahu zaživela leta 2023, najprej pa želijo vanjo vključiti ponudnike, ki že imajo dodelane turistične produkte in nastanitve. Koordinacijsko skupino vodi Razvojna agencija Slovenske gorice, v ponudbo bodo pa v prihodnje vključili tudi ostale zainteresirane ponudnike, saj ne želijo nikogar izključevati.

Vloga Razvojne agencije Slovenske gorice je namreč predvsem spodbujanje razvoja podeželja, tako nam je povedal Dani Zorko iz omenjene agencije:

Sorodni prispevki

Napišite komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

X