V Sveti Trojici so začeli pisati novo zgodbo v turizmu z ustanovitvijo Zavoda za turizem v začetku leta 2020. Žal se je ta nova zgodba v Trojici začela ravno v času, ko je svet ohromila epidemija koronavirusa, zato so številne ideje in projekti ostali v predalih, vseeno pa so mnogi projekti stekli in speča lepotica – kot nekateri imenujejo Sv. Trojico – se je počasi začela prebujati.
V Sveti Trojici se v turizmu podajajo predvsem v butični turizem, je pa ravno v teh dneh v trojiškem Zavodu za turizem zavel svež veter, saj je nova direktorica postala Lara Loparič. Povprašali smo jo, kakšna je njena vizija, kar se tiče turizma v sv. Trojici:
Poslanstvo Zavoda je, da turizem v kraju in celotni občini gradijo na temelju zgodovine, kulture, ki jo predstavlja romarska cerkev s samostansko kletjo, revitalizirati želijo samo trško jedro, ki bi – in je v preteklih letih že – postalo prizorišče večjih dogodkov. Eden od adutov je tudi dogajanje ob jezeru, delno so že uresničili cilj dopolnitve gostinske ponudbe, ob tem pa želijo še večje vključevanje domačinov v doživetja in lokalno ponudbo, ki bi jo lahko ponudili turistom.
Za jesen in zimo imajo že nekaj načrtov, sicer pa so za manjše skupine vsak dan možni ogledi kraja in njegovih znamenitosti: