728×90 – glava
728×90 – glava
SPLET URBANEGA IN PODEŽELJA V NOVI DESTINACIJI ŠTAJERSKA

SPLET URBANEGA IN PODEŽELJA V NOVI DESTINACIJI ŠTAJERSKA

Deli

Regionalna razvojna agencija Podravje – Maribor je skupaj s partnerji pretekli teden na Ptuju predstavila novo blagovno znamko destinacije Štajerska. Izvajalci projekta menijo, da se bo regija z bogato ponudbo še močneje povezala in zarisala na domači in mednarodni zemljevid atraktivnih turističnih destinacij. Govori direktor Regionalne razvojne agencije Podravje Uroš Rozman:

Da je nova znamka s turističnega vidika izjemen korak naprej pri uspešnem preboju vzhodnega dela Slovenije zunaj meja države in Evrope, je dejala direktorica Zavoda za turizem Ptuj in predsednica konzorcija Tanja Srečkovič Bolšec. Kaj pa so po njenem mnenju močna področja te nove dfestinacije?

Sorodni prispevki

X