728×90 – glava
728×90 – glava
KAKO RAVNATELJI VIDIJO POMEN NACIONALNEGA PREVERJANJA ZNANJA?

KAKO RAVNATELJI VIDIJO POMEN NACIONALNEGA PREVERJANJA ZNANJA?

V začetku maja je tudi letos na osnovnih šolah za šestošolce in devetošolce (ponekod tudi ta tretješolce) potekalo Nacionalno preverjanje znanja. Cilj tega je pridobiti ob zaključku triade dodatne informacije o znanju učencev.

V 6. razredu so učenci pri preizkusu iz slovenščine v povprečju dosegli 50,5 odstotka možnih točk, pri matematiki pa 48,9 odstotka. V 9. razredu so pri slovenščini dosegli 59,9 odstotka, pri matematiki pa 44,4 odstotka možnih točk. Ravnateljica OŠ Jožeta Hudales Jurovski Dol, Vesna Breznik, podrobneje o tem, kakšne rezultate so letos beležili na njihovi šoli in tudi o pomenu tega nacionalnega preverjanja:

Da gre za dokaj dobro popotnico za nadaljnje delo v razredih in na šoli, se strinja tudi ravnatelj OŠ Cerkvenjak-Vitomarci Mirko Žmavc:

Sorodni prispevki

X