V Destinaciji Štajerska so v sredo, 19. junija, zaznamovali 365 dni urbanaravnih užitkov Štajerske. Praznovali so dosežke prvega leta pod skupno blagovno znamko Štajerska z ambasadorjem, evropskim prvakom, Kristjanom Čehom.
V prvih 365 dneh delovanja pod skupno blagovno znamko so dosegli pomembne preboje in uspešno oblikovali prepoznavnost regije. Tanja Srečkovič Bolšec, predsednica skupščine Destinacije Štajerska in direktorica Javnega zavoda za mladino, šport in turizem Ptuj, je ob tem poudarila, da je Destinacija Štajerska v zadnjem letu zaživela v obliki, kot so si želeli. Dodala je, da ta zgodba ni zgodba enega leta, temveč je tek na dolge proge. Poudarila je, da njihova želja pri vzpostavljanju destinacije ni zgolj promocijske narave, temveč sloni tudi na razvojnih priložnostih turizma v manjših krajih, ki pomembno sooblikujejo vtise turistov in dajejo občutek domačnosti: