Pretekli teden je perspektivna destinacija Visit Gorice, ki deluje pod okriljem Razvojne agencije Slovenske gorice, organizirala drugo srečanje turističnih deležnikov – ponudnikov iz različnih občin, predstavnikov lokalnih skupnosti in Razvojne agencije – na katerem so v obliki delavnice analizirali turistične potenciale in ponudbo Cerkvenjaka, Benedikta in Svetega Andraža v Slovenskih goricah. Z delavnicami nadaljujejo že ta teden – v četrtek bodo spoznavali občino Pesnica in osrednje območje Šentilja.
Informacije, ki jih pridobivajo na teh delavnicah bodo uporabljene v namen izdelave strategije turizma destinacije Slovenske gorice za obdobje 2025–2030. Kot so ob tem povedali v Visit Gorice, je identifikacija povezanih turističnih produktov in ciljnih skupin ključnega pomena za razvoj turističnega območja, zato je razumevanje potreb in potencialov na terenu nujno. Strategija turizma bo med drugim vsebovala konkretne ukrepe za ponudnike, merljive kazalnike razvoja turizma ter modele skupnega in povezanega nastopa na trgu. Prav tako strategija pomeni najvišjo raven sodelovanja s Slovensko turistično organizacijo in prepoznavnost med ostalimi destinacijami.
Tudi podpredsednica Slovenske turistične zveze Janja Viher se strinja, da imajo Slovenske gorice velik potencial, ob tem pa tudi še nekaj izzivov, predvsem na področju povezovanja:
FOTO: Visit Gorice