728×90 – glava
728×90 – glava
Po Slovenskih goricah z aplikacijo Klopotec

Po Slovenskih goricah z aplikacijo Klopotec

Glamur predstavlja novo blagovno znamko za povezovanje lokalnih ponudnikov na območju Prlekije, Slovenskih goric in Štajerskega Vulkanlanda.

Ključni cilj projekta je povezovanje ponudnikov, povečanje povpraševanja po lokalnih produktih, spodbujanje lokalne samooskrbe, več neposrednih stikov med ponudniki in kupci, večanje dodane vrednosti izdelkom, skupen nastop na dogodkih, večanje turističnih potencialov območja in spodbujanje lastne inovativnosti, nam je povedal Dani Zorko projektni sodelavec na Razvojni agenciji Slovenske gorice. Ena od novosti, ki jo je v Slovenske gorice to poletje prinesel projekt Glamur je tudi mobilna aplikacija Klopotec, ki predstavlja sodoben turistični servis za vse obiskovalce naših krajev in si jo na svoje mobilne telefone že lahko naložijo vsi obiskovalci Slovenskih goric, ki bi tu želeli najti domačo ponudbo ali kakšnega turističnega ponudnika. Govori Dani Zorko:

POSNETEK:DANI ZORKO 

      ZORKO ( -OKT)

Foto: LAS Ovtar Slovenskih goric (facebook)

 

Povezani prispevki

Komentirajte

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

aUtoDOC.sI
X