728×90 – glava
GOZDNA UČNA POT RUTA

Na Ruti v občini Lovrenc na Pohorju so prvo učno pot označili že leta 2004, a jo je desetletje kasneje prizadel žledolom, je objavil spletni portal Lovrenčan. V lanskem letu so lokalni gozdarji ob podpori občine, podjetja Slovenski državni gozdovi, Podravskega gozdarskega društva in prostovoljcev pot obnovili ter ji dali novo podobo in vsebine. Pot se prične pri domačiji Matec, kjer si je po dogovoru možno ogledati muzej kmečkega orodja, pred njim stoji tudi informacijska tabla učne poti. Če se pripeljete z avtom, je najbolje parkirati nekaj deset metrov naprej od domačije na križišču pri brezah, kjer se pričenja pot v gozd. Trasa poteka po cesti navkreber pod Lobnikov vrh, v križiščih nas usmerja gamsov znak, ob 4,5 kilometrov dolgi poti je osem klopi z manjšimi tablami. Na njih najdemo zapisano in označeno gozdno tematiko, drevesne vrste in podobno. Z razgledišča pod Lobnikovim vrhom nadaljujemo pod grebenom proti severovzhodu. Ko se pot približa grebenu, se neoznačena steza nadaljuje proti Štiblerjevemu vrhu, učna pot pa zavije ostro nazaj in navzdol do domačije Štibler. Od tam je mimo nekdanje domačije Lobnik do izhodišča široka gozdna cesta. Celotno pot lahko prehodimo v uri in pol do dveh urah, zmogli jo bodo tudi najmlajši, ki pa jih morajo skrbno spremljati odrasli saj je zaradi strmih pobočjih marsikje nevarno za nepremišljen korak, so še zapisali.

Foto: splet

Povezani prispevki

Komentirajte

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja