V okviru projekta Ovtar na rajžo gre so na Razvojni agenciji Slovenske gorice želeli vsebino in obseg lokalne ponudbe živilskih in neživilskih izdelkov v navezavi s turistično ponudbo nadgraditi in povezati z vsebinami in ponudbo turizma.
Gre za celostni pristop razvoja lokalne ponudbe v navezavi s trženjem trajnostno usmerjenega turizma. Pod okriljem projekta so skupaj z drugimi partnerji pripravili pester nabor tiskanih materialov, spletno stran in portal visitgorice.si, kulinarični dogodek posvečen slovenskogoriški gibanci in delavnice – vse z namenom povezovanja in predstavitve turistične ponudbe Slovenskih goric.
Domačini verjamemo, da so preprosto čudovite, zdaj je potrebno turistični potencial še razviti in pripraviti turistične produkte, ki bodo turiste pripeljali k nam.
Govori Danijel Zorko, projektni sodelavec Razvojne agencije Slovenske gorice:
Andrej Kocbek, predsednik Društva Ovtar Slovenskih goric, je izpostavil ob sodelovanju tudi poenotenje ponudbe in krepitev turističnega potenciala preko tako imenovanega Incoming turizma:
Ekipa novinarjev, med katerimi je bila tudi Romana Drumlič, je odkrivala lepote naših krajev in spoznala projekt Pobeg v šolo skozi čas v Vitomarcih, Apiterapijo v slovenskem čebelnjaku pri Karlu Vogrinčiču, počitniško rekreativni center NaturaSort v Počehovi in vandranje zaključila z novinarsko konferenco na družinski vinogradniški kmetiji Mulec.